2011. szeptember 28., szerda

Mobil ékszertartó

van egy gyengém.... illetve nem is egy, de most erről szeretnék kicsit fecsegni nektek. Persze, persze a kézügyes oldalamat ismeritek, ez a nőcisebb részhez tartozó olthatatlan szenvedély. Tényleg az....

de úgy döntöttem, ebben korlátozom a saját beszerzéseket és inkább majd ajándékba óhajtom őket kapni ;))) szerintem sejtitek, kitől.

Az a helyzet, hogy nagyon-nagyon szeretem a rendhagyó ezüst gyűrűket... van belőlük ezért "néhány". A liebling pont ma került elő, ugyanis néhány hétre - talán valami térgörbületnek köszönhetően - eltűnt. Sehol nem találtam, aztán ma reggel ott figyelt a polcon. Sejtettem, hogy így lesz, ezért is nem izgatott különösebben, hogy hová lett...

Régóta érlelődik bennem a gondolat, hogy szükséges őket szépen, átláthatóan tárolni, ahonnan azonnal elő lehet őket varázsolni, de ma estére csak ez a mobil változat jutott.... nem mondom, hogy ez lesz a nekik szánt végleges tároló :P


A Kismajom beszabadult ugyanis ma este az ékszereim közé és hatalmas boldogságban, szigorúan lopva, magára húzta szinte az összeset. Igen, kilóg a sorból Férc Jutka gyűrűje, de azt is nagyon szeretem, tegnap az volt rajtam, így elől volt.... mondhatnám: kézre esett.

Én mondtam, hogy rendhagyóak ;))) és azt hiszem, azt is, hogy ez nem a teljes kollekció :O :$

Azért viszonylag gyorsan sikerült őket visszaszereznem ;))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...