2011. szeptember 30., péntek

Lapzsömzsi

Na tessék.... senki egy szót nem szólt az új fejlécről, de sebaj ;)))
Nem is erről akartam ma írni. Hörcsögöltem, ma újságot. 

Jött velem egy Szitakötő, egy Family, Quilt &Patchwork , és a Kötött kedvenceink.

A Szitakötő nálunk nagy szerelem, az egyetlen olyan gyerekeknek szóló újság, ami gondolkodás nélkül a "kosárba" kerülhet. Olyan tartalommal és olyan vizualitással rendelkezik, ami a legtöbb felnőtteknek íródott kiadványt is bármikor lekörözi. Egyetlen baj van vele, hogy a tavalyi 500 forint körüli ára idénre megduplázódott, mert tréfás módon nem kaptak támogatást valamelyik minisztériumtól...
Egyébként ennek ellenére úgy vagyok vele, hogy inkább ez, mint két Egmontos sz@r, ami összesen 3 értékelhető oldalt tartalmaz és legalább 600 ft..... same shit!


Hosszabb elemzést igényel a Kötött kedvenceink a www.kreativkezimunka.hu kiadásában.
A füzetke 35 oldal, A5 méretű, és 495 ft-ba kerül. A lap első számába 22 modell leírása került, nekem mindegyik bejön ;))))

Első ránézésre, a leírások is érthetőek, de a puding próbája az evés.... elolvastam tüzetesebben az egyik táska leírását, és ha jól látom, a lényegi rész, azaz a minta leírása elveszett a futásban.... megvan az alja, a dupla szegély, a fül, és a testen lévő fektetett csavart minta leírása sehol :O

Emellett a formátuma és a borító papírja gondolkodtatott el. Simán elsikkad a szokásos újság kupacomban, mert olyan kis vékony. A puha borítópapírnak - amin minden ujjlenyomat meglátszik - köszönhetően pedig nyeklik-nyaklik az egész, mindezt 500 jó magyar forintért, akkor amikor az Amelie abban a formátumban, méretben 700 ft körül van. Erősen elgondolkodtató!!

De újabb magyar nyelvű próbálkozásnak jó- ahogy a szerkeszőségben mondani szokták: egynek jó.


9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az új fejléc !!!! :)

    és a mókus! :))

    és még szebb a kötött kardigán.... nekem is elkélne egy éppen :)

    VálaszTörlés
  2. Szép a fejléc! :)
    A Szitakötőt nem ismerem, de kipróbáljuk, köszi!
    A kötős lapot megvettem, tüzetesen nem vizsgáltam, de a képek alapján több darabot el tudok képzelni a ruhatáramba, mint a Amelie-ből.

    VálaszTörlés
  3. Jó lett az új fejléc:-))
    A kötős újságot én is megvettem, igaz, csak pulcsi, illetve kardigán mintáját rágtam végig, de azzal nem találtam bajt.Viszont ami meglepett,
    " A modellek fotóit és leírásait -- ---
    a Coats crafts Hungary bocsátotta rendelkezésünkre." Akkor léteznek ilyen,ehhez hasonló, ezekhez a fonalakhoz tartozó leírások, csak hol láthatóak?
    Egyébként használhatóbbnak tartom, mint az Amelie-t !

    VálaszTörlés
  4. Ágnes, ha megnézed nagyon sok kötős modell leírását a fonalgyártóktól vesznek kölcsön. Egyébként pl. itt találsz mintákat: http://www.coatscrafts.hu/Products/Free+Designs/Handknitting/free+designs+HK.htm

    VálaszTörlés
  5. nagyon-nagyon édes a mókusod!!!Hát még a fejléc!:)) Én is megvettem a Kötött kedvenceinket, és kifejezetten jónak találtam... remélem kitart a lelkesedés a következő számig is. A patchwork-öst hol találtad?

    VálaszTörlés
  6. Hesztia, rádobtam a linket a címre. :))))
    A mókus egyébként az őszi Szitakötő címlapján figyel ;)))

    VálaszTörlés
  7. szuper a fejléced!
    Szitakötőt nem ismertem, de akkor most megnézem magamnak, köszi:)

    VálaszTörlés
  8. A többiekről nem tudok, én azért, mert még nem láttam. :o) Egy hete nem jártam blogok közelében (még kicsit több mint négyszáz bejegyzés vár) :o)

    De nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...