2011. szeptember 14., szerda

Liba 1.0 rideg, inkább horgol Luna Lovegoodot


Ez határozottan egy kettő az egyben bejegyzés lesz....
Próbáltam kiverni a fejemből az ötletet, hogy leírjam, de ma újra eszembe jutott, és kicsit megvidámította a napomat, gondoltam talán a tieteket is.

Még mostanában is akadnak randik. Legutóbb ismét "bűnbe" vitt a kíváncsiságom...
Tanulságos este volt.
Első körben nem hitte el, hogy a megbeszélt időpontban ott leszek. Abban maradtunk, hogy amikor indulok, felhívom, és kb.  fél óra múlva találkozunk. Amikor odaértem sehol senki, gondoltam az akadémiai negyed óra neki is jár, de ez a vég... A szabott idő előtt két perccel felhívott, hogy elindultam-e már. Ekkor jutott eszembe először, hogy inkább moziba megyek...

Majd megérkezett a jövő box bajnoka - legalábbis ilyen babérokra tör. Van alapja, mert már volt az. És igeeeeen, igazatok van, ha megjelenik lelki szemeitek előtt egy "értelmes" srác... a maga pallérozott műveltségével, modorával.... :))))) Másodszor jutott eszembe, hogy lépni kéne... és nyomban az is, hogy nincs "hátvédem" azaz senkinek nem szóltam, hogy hol és kivel találkozom... ;)

Határozottan az volt az érzésem, amikor leültünk a közeli csehóban, hogy itt bizony komoly széptevés következik, hiszen ilyen helyre csak akkor viszünk egy nőt első randin... főleg izompólóban. Próbáltunk beszélgetni. Aztán rövid úton meguntam.

Ő pedig lelkesen nézett rám, és reakcióimból nyomban kikövetkeztette, hogy itten bizony mi egy párrá kovácsolódtunk. Majd megpendítette, hogy jó lenne, ha nála aludnék. Rekeszizmom ezen a ponton nem bírta tovább a gyötretést és felröhögtem. Értetlenkedem kicsit. Majd kifejtette, hogy az egy chatelés során
neki úgy tűnt, hogy én egy szenvedélyes nő vagyok, és ez nem volt kérdés számára, hiszen mi már annyit beszéltünk, lelkiztünk, nem is érti.

A végén, miután nagyon határozottan, sokadszor mondtam nemet, sértődötten közölte, hogy csalódott, mert mást mutattam magamról, nem azt, hogy rideg nő vagyok. Ez volt a nap tanulsága ....

Jaaa, az utolsó metrót elértem ám!! :P Kétségtelen, hogy olykor liba vagyok, de még mindig nem a low cost kategória....

A mondandóm vidámabbik felét a végére hagytam. A helyzet az, hogy Florentine megfertőzött.... a Luna lovegood sállal. Szerettem, de valahogy kicsit elméreteztem :O Nekem kicsit lett, így a kisasszony örvendezhet, mert azon nyomban lenyúlta és cipeli magával. Most már két kendője is van.

Jó látni, hogy fontosak neki.




Már írja a listáját, hogy még mi mindent szeretne....


5 megjegyzés:

  1. Sál szépecske, sztori röhögős:-)))

    VálaszTörlés
  2. Behalok, milyen pasipalánták merik magukat férfinek hívni.... Mert azért van különbség :) Röhögök, nagyon :D
    A sál állati jó, szép ez a szín. Ezt láttam élőben, ugye? :) Vagy azóta van már Neked is? Vagy most ez melyik? :))

    VálaszTörlés
  3. Lányok, köszönöm! Nina, ez az a sál, amit láttál. A sajátomat tegnap este kezdtem el. Nem jutottam még sokra veled, de remélem majd hamarosan ;)))) Vagy meggondolom magam, és szétbontom.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a lánykád! A sál is tetszik, jól áll a lányodnak, színe is, bohókássága is. :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...