2010. szeptember 6., hétfő

Niky's contest

Niky érdekes ötletet talált ki az olvasóinak. Tervezett egy aprócska mintát és a vállalkozó kedvűekre bízta, hogy mit hoznak ki belőle. Amikor valami konkrét téma van, alakítgat az ember rajta és közben szenved, hogy mi minden mást lehetne ebből készíteni, most viszont lehetett szárnyalni.

Tőlem most ennyire futotta. Egy notesz készült belőle, amiben a különlegesség a könyvjelző. A végén ott lóg a mintából külön meghímzett kis kulcsocska. Kapott szalagot, farkasfogat, veretet. :) 

 
Ez a kis apróság most hosszú idő után nem kerül ki a lakásból. Ugyanis a kiscsaj szemet vetett rá... :) Övé lett. Szóval jön a hímzésben az önző korszak. :D

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett! A fotóid is csodásak! Minden mást már elmondtam mélben :)
    Az önző korszakkal egyet értek, amennyi időnk most hímeznni van... ;)

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék már egy kicsit önző lenni! ;D És ilyen szépeket összehozni magamnak. No de nem panaszkodom, hisz pl. a lazacos doboz az enyém maradt. :) Egyébként gyönyörű lett, igenis legyen a kiscsajodé! :D

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű a színvilág, imádom:) De jó, hogy most rátaláltam én is a blogodra, örülök, hogy hagytál nálam megjegyzést a népmesés mintánál:))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép és micsoda kulcsok!!!!
    Gondoltam jobb, ha ide írok:
    Köszönöm a megjegyzést és a fotókat nyugodtan felhasználhatod! :)))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...