2010. szeptember 26., vasárnap

Nem tudtam ellenállni

persze, hogy a kötős szenvedélynek... Igazán akkor fogtam gyanút, amikor megvettem Bucilla egyik csodás fonalát azzal a felkiáltással, hogy csipkekendőt kötök majd belőle... Kicsit nagyképű állítás, mit nem mondjak, hogy én (!) csipkekendőt kötök majd... Jobb pillanataimban az lebegett a szemem előtt, hogy karácsonyi ajándéknak sem lenne rossz ötlet. :D Ugye érzitek... 

Egyelőre nem látszom ki a hímezni való alól, illetve legfőképpen a fonaltartók és egyéb csetreszek alól...
Sebaj, azért elcsábultam elég komolyan, amikor megláttam a Baktust...

Felmértem a fonalkészletemet, és persze, utólag derült ki, hogy kb. 2 szemmel többet szaporítottam, mint amennyire a fonalam elég lett volna. Az egyik oldala ezért szabályos, a másik pedig csúcs nélkül maradt. Ez bevallom egy csöppet sem zavar. Ahogy felgöngyöltem és nézegettem készen, rögtön azon kezdtem agyalni,  hogy milyen gombbal is záródjon. Nem lennék én, ha nem terveztem volna hozzá kis fa gombot/gombokat :D
Az még nincs mutogatható állapotban, így egyelőre csak a kész "remekművet" hoztam.
Természetesen a kiscsajé lett... Az utolsó simítások előtt látta ma este, rögtön közölte, hogy ez túl nagy. Nekem viszont biztosan kicsi, max. akkor használhatnám, ha valaki ezzel akarna megfojtani. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...