2010. január 21., csütörtök

RP Dentelle 2 - 2.0

Ezt a gyönyörűséges mintát már egyszer elkövettem, akkor az óvónénink kapta búcsú ajándékként. Most másnak készült.

Sok idő telt el a kettő között és bár nem biztos, hogy jó újra elkövetni egy-egy mintát, RP kivétel nálam ez alól. Az első próbálkozásnál nem is emlékszem milyen anyagra készült, de a mostani ízlésem szerint jó nagy lett a kész minta, legalább 10 cm :DDDD

Ezért most gondoltam egyet és Zweigart Cashel anyagot megfestegettem és erre követtem el, egy szálon hímezve.

Kicsit átalakult a minta, de összességében nekem az az érzésem, olyan lett, mint egy csipke, vagy fém veret.



 

 


Renato Parolin, Dentelle2, Cashel linen dyed by myself, DMC thread

5 megjegyzés:

  1. Bibibííí, én láttam élőben is :) Csodaszép!
    Ha megtartod magadnak, nagyon sajnálhatja az illető, aki nem kapta meg végül :) Gyönyörű a keret is, passzol!

    VálaszTörlés
  2. Na jó, nem mutogathatom mindenkinek élőben :P Egyébként remélem, nem marad a nyakamon...
    Köszönöm a dicséretet :)

    VálaszTörlés
  3. Húúúú,de szép lett!!
    Én sem vagyok híve a "csak egyszer "hímzésnek!:)

    VálaszTörlés
  4. En speciel nem bannam, ha egy ilyen szepseg a nyakamon maradna :))) Nagyon jo a keret, hol a fenebe talaltok ilyeneket? Mindig csodalom a kereteiteket...

    VálaszTörlés
  5. Nos, Boci az érzés kettő, imádtam hímezni, és nagyon remélem, nem marad a nyakamon...
    A keret pedig Darvas... :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...