2010. január 28., csütörtök

Le Doboz :)

Íme az elkészült "mű". Nem is tudok már mit írni a dobozkáról. Azt hiszem, már mindent elfecsegtem. Megmutatom, aztán reményeim szerint minél hamarabb át is adhatom a boldog szülőknek, hogy lassacskán telepakolhassák minden kinccsel, ami a kicsilány apróság koráhoo kötődő emlékekkel! Mert örök igazság, ha az ember nem őrzi meg őket, akkor bizony, könnyen lába kél egy-egy kincsecskének és sajnos a szülői emlékezet is kopik :O Erre én nagyon jó példa vagyok.

Amikor a mininő elkezdett beszélni, jó szülő próbáltam lenni, kezem ügyébe készítettem egy noteszt, hogy majd én jegyzetelni fogok... A lendület nagyjából egy napig tartott. Elég volt elmennünk a játszótérre és mire hazaértünk már nem tudtam nyomon követni, hány új szót mondott röpke két-három óra lefogása alatt. Döbbenetes volt, hogy egy hét alatt szinte százas nagyságú lett a szókincse :O Pedig csak 17 hónapos volt ;) Azért mégis emlékszem valamire...




9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a dobozka, igazán !

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes, virágos, lányos lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! Igyekeztem a nem annyira lányos színű és mintájú hímzést lányosra "öltöztetni". :))

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus lett!!! Esetleg ha az átadás előtt találkozunk, megmutatod élőben is? :) Nagyszerű ajándék, nem tudom tovább fokozni :)

    VálaszTörlés
  5. Nina drága, valahogy volt egy olyan érzésem, hogy ezt látni akarod élőben :) Viszem, persze :D :P

    VálaszTörlés
  6. Hát keresem a szavakat, de nem nagyon találom a megfelelőt. Elájultam, nekem annyira nagyon tetszik!
    Gyönyörűséges!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  7. Jaj, lányok! Komolyan, szóhoz sem jutok! Most is - mint mindig - azoktól kapok dicséret-dömpinget, akinek tátott szájjal figyelem a munkáit. Köszönöm! :) :D

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...