2010. január 15., péntek

Béni bohóc hétvégéje

Hogy ne csak rettentő iskolai történeteket meséljek... :)

Van osztálybohóca a gyerekeknek, nem nem az a geyerek, akit mindenki piszkál és kinevet. Egy kis aranyos játék bohóc. Ő "tanítja" a gyerekeknek a számokat és betűket. Hétvégére mindig ahhoz a gyerekhez költözik, aki a legjobban dolgozott előző héten és a legjobb volt. Ezen a hétvégén nálunk üti el az időt. :)


Sokat várt rá Bori és időnként nagyon elkeseredett, amikor nem ő kapta meg. Most még azzal is megfűszerezték a tanító nénik a hétvége hangulatát, hogy megdícsérték a kisasszonyt, hogy nagyon sokat fejlődött, jól dolgozik. Ez a bizonyítvány osztás előtti héten határozottan kecsegtető, de nem akarok semmit elkiabálni.

Aranyos volt a tanító néni, a folyosón találkoztunk, ahogy tegnap délután mentem a nyúlért. Megemlítette, hogy Bori szeretne mondani, mutani nekem valamit. Hirtelen átfutott a fejemen minden lehetőség... meg is kérdeztem, valami disznóságot követett el? Hatalmasat nevetett rajtam, mondván nem kell mindig rosszra gondolni...

3 megjegyzés:

  1. Bájos:)) Gratulálok hozzá a lánykádnak, neked meg gondolom dagad a büszkeségtől anyai szíved:)

    VálaszTörlés
  2. :D
    A lenti munkáidba én is beleszerelmesedtem:DDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  3. Judit, köszönöm a mininő nevében is!
    Terboretta, a szívecskére és a karácsonyfadíszre gondoltál? :D dög módon még mindig simogatom őket...

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...