2012. december 18., kedd

Itt

állok egy héttel karácsony előtt és még vadul azon gondolkozom, kit mivel lephetnék meg. :O Ilyen sem volt még..... Szégyen és nyalázat..... de csak felülkerekedem magamon. Addig is, megmutatom Nektek micsoda finom, puha, figyelmes csodában volt részem. Mivel a Nina által szervezett swap most épp pihen, a kötős társaságban szerveződő nyakmelegítő csereberében vettem részt. Jaj, olyan jó az ilyesmi. A lényeg, hogy a jelentkezőket a szervezők összesorsolták, és mindenki készített valakinek egy meglepetést, és kap is valakitől egy nyakmelegítőt. Nem ismertem azt, akinek az angyalkája lettem, így nem volt könnyű dolgom. Szenvedtem a mintával, a szín egyértelmű volt, aztán, amikor elkészültem elbizonytalanodtam, olyannyira, hogy hetekig csak néztem, végül majdnem lebontottam az egészet. A csoporttagok nagyon kedvesek voltak, megnyugtattak, hogy bizony, ezt a nyakmelegítőt sokan elfogadnák, így maradt. Megleptem az ajándékozottam, mert nem bíztam a postára a kézbesítést, így még Mikulás előtt a kezében/nyakában volt.



Én pedig ezt a puha finom, nagyon-nagyon szépséges színűt kaptam Gabellától. Megleste ám a Ravelryn, hogy milyen nyakmelegítőket pakoltam be a kedvencek közé.... és bizony ez a tervbe vett munkák listájának elején szerepelt.  Szóval ez nagyon ...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...