2012. december 4., kedd

Fokmérő

ha úgy tetszik, nevezhetjük annak is....

Esik a hó, gyönyörű nagy pelyhekben. Épp azon gondolkodtam, milyen szép is lesz majd ebben az időben hazavezetni. Erre fölhív AzEmber, hogy elém jön, mert csak. Most erre mit mondjak?! Nem, nem akartam morogni, sokkal inkább azt éreztem, igazán fontos vagyok...


ui. Tudom, mostanában bármit írok, bármit mutatok szinte semmi nem bír rá senkit egy megjegyzésre, de azért látom, hogy jártok erre. De bevallom, jó olvasni a megjegyzéseket.
 

5 megjegyzés:

  1. Jól írtad, ő tényleg AzEmber! :)
    (Jó neked...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiszem, remélem, hogy nem csak nekem jó... :) És annyira jó lenne, ha nagyon sok embernek még ilyen lenne!

      Törlés
  2. Legyen ilyen ! Ez egy igazi Karácsonyi jókívánág :) És nekem már teljesült is :))

    VálaszTörlés
  3. Megjegyzéseket olvasni midig jó :)))

    Annyira szép, ahogy havazik... tegnap este erős, nagy pelyhekben esett, sőt szakadt, de sajnos el fog olvadni.... Én még több havat akarok :) Tudom, autósok nem... Ez van :) Imádom az első havat!

    Az pedig, hogy Embered ilyen kedves és jó fej pasi, nagyszerű dolog, maradjon is ilyen :))) Üdvözletem neki :)

    VálaszTörlés
  4. Mindenki rohan mostanában, s ezért nincsenek bejegyzések, gondolatok. Sajnos én is vagyok, bekukkantok valahova, megnézem a képet, még mondok is valamit, s tovább lépek ahelyett, hogy leírnám.
    Emberedet azért kaptad, mert ő járt neked! Még sok ilyen "csak"-ot kívánok tőle! :-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...