2012. augusztus 24., péntek

Kezdő

álmodozó bukdácsolása...

Hogy ne vesszen el az információ, pontosítom a tegnapi álmodozásom tárgyát (bevallom részben azért sem mertem túlragozni a kérdést, mert nem tudtam, hogy fogadjátok...)

Nos, nekem nagyon tetszik az eredeti minta.  Próbáltam valamiféle mintát keresni hozzá, de nem találtam.
Így megpróbáltam lelesni
ez lett belőle:
(lehet, hogy butaságot írok, de én ennek látom)

1. sor 10 lsz láncszemsor összekapcsolva
2. sor 20 kp
3. sor 3 lsz sormagasítás, *1 ls, 1 három ráhajtásos pálca* 19x (ha jól láttam.... így lesz 20 pálca)
4. sor 2 lsz a hrp tetejébe öltve 20x
5. sor 3 lsz sormagasítás, 5 lsz, *1 hrp, 5 lsz az előző sor láncszemközeibe* 19x
6. sor 2 lsz sormagasítás, 1 krp, 5 lsz, * 2 krp, 5 lsz*  19x
7-11. sor 10 lsz, 1 kp a láncszemközbe, *5 lsz, 1 kp a láncszemközbe, 5 lsz 19x
Tesztelem, hogy jó-e ez így, és sikítok a jelentkezőknek, ha nekiállhatnak.

Ha ez túl nemtudom, és mást szeretnétek, az sem baj, a lényeg, hogy ne legyen túl tömör a minta, ha ráfeszegetem a téglára, maradjon meg a csipke jelleg.

Szűkítem kicsit a színpalettát legyen törtfehér, homokszín és világosbarna, azt majd mindenki eldönti, kinek melyik tetszik. A másik fontos infó a méret, legalább 25*20 cm-es kell. Ezért gondoltam nagyobb tűre és kicsit vastagabb fonalra.

Ah, a határidő... nehéz kérdés, mindenki rettentő elfoglalt, de muszáj szűkítenem, mert sosem lesz gyönyörűséges kályhám ;) ugye megértitek. Legyen szeptember 17-e.

Kihagytam valamit?

Persze, a levelek.... kérek szépen a vállalkozó kedvűektől egy levélkét a szocs.eniko@gmail.com címre.
 
 

6 megjegyzés:

  1. Megpróbálom majd Jetivel küldeni, de csak vasárnap után tudom biztosra mondani a szept. 17-ét. :o)

    Mennyivel nagyobb tűre és fonalra? :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy jelentkeztél! Szerintem legalább 5-ös, esetleg 6-os tű kell hozzá. Este lesz időm, kipróbálom és megírom a tapasztalataimat. :)

      Törlés
  2. engem is érdekelne a fonal és a tű. pamut vagy gyapjú? milyen tűvel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem inkább pamut, mint gyapjú fonal lenne jó. De tulajdonképpen ezt rád bíznám. :D

      Törlés
  3. Most olvastalak...aktuális még? szívesen csatlakoznék. pussz :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, aktuális még! Köszönöm, hogy te is csatlakozol!

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...