2013. május 3., péntek

Szerintem

most már biztos, hogy 1. vagy boszorkány vagyok; 2. vagy öregszem... Valamelyik mindenképpen. A fantáziátokra bízom, hogy melyik lehet.... én még találgatok.

A helyzet az, hogy a 32 hetes ultrahangon - ne kérdezzétek miért! - az orvos az artériákban lévő véráramlást is megnézte, holott ezt csak a 36. héten szokták ellenőrizni. Kiderült, hogy az egyikben alig van keringés. Szoros megfigyelés alá vontak, kéthetente mehetek kontroll ultrahangra, hogy megnézzék mi a helyzet. Ma volt az első kontroll, kiderült, hogy ennek ellenére a Puhatalpú köszöni, jól érzi magát, hízott 60 dekát... miközben nekem meggyőződésem volt, hogy semmit nem gyarapodott. A bal lábam - szerintem szintén ennek köszönhetően - olyan, mint a lufi.... tegnap alig tudtam lábra állni, mert a talpamon is jóképű ödéma díszelgett. Hurrá ;) Egyébként meg minden más paramétere is arra utal a babának, hogy rendíthetetlenül nő. Az orvosok arra jutottak, a retardáció semmiképpen sem jöhet szóba, marad a toxémia. Ez sem jobb kilátás...

Szerintem inkább boszorkányos, hogy ennek ellenére a baba nő.... :)
Egyébként meg úgy döntöttem, nem ismerkedem meg egyik korababa osztállyal sem, és még a Mininővel június 15-én megnézem a Mary Poppinst, ha már hosszú küzdelem árán jegyet szereztem rá. :)))


3 megjegyzés:

  1. Vigyázz nagyon magatokra! Ne kockáztass! ... imádkozom értetek! ... egyébként meg minden rendben lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Boszizd meg jól, sikerüljön!

    VálaszTörlés
  3. Gondolok én is rátok, vigyázz magatokra és jó szórakozást a Mary Poppinshoz. :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...