2013. március 30., szombat

Lázadok

Tegnap este végleg lázadó hangulatba kerültem....
Egyszerűen megelégeltem, hogy szegény nárciszok, tulipánok küzdenek, fáznak és nem tudnak virágot bontani.
A lázadó hangulatot tett követte és kiböktem Maja új finom, tavaszi mintáját. Annyira örültem a blogjának, a szép mintáknak, mert végre nem kellett a minta színeit átvariálnom Nina fonalaira,m ert eleve ezekkel tervez. :) Tiszta kánaán..... aztán persze kénytelen voltan felismerni, hogy bármennyire is nem férnek már a fonalas dobozomban a fonalai, Maja képes volt olyan színeket használni, ami nekem nincs. :O Így a részi szokás megmaradt, változtattam a színeken, és itt, ott a mintán is.



pattern: Chicken with tulips The Snowflower Diaries, linen: Zweigart 40 count, threads: Nina's thread Bracken, Butter Squash, Daffodil, Royal purple, DMC 729



A mintán a feliratot magyarítottam.


  

2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...