2011. november 4., péntek

Möbius-sál Moebius-shawl

Már jó rég elkészült, de nem jutott idő a mutogatásra...
Most, tessék "gyönyörködni" :)) Nagyon tetszett az első pillanatban a Barka horgoló leckéjében leírt sál, de kerestem egy ideig a számomra megfelelő fonalat. Aztán, persze a turis kincseim siettek a segítségemre. Ezért, ne is kérdezze senki, hogy milyen fajta fonal, sejtelmem sincs...  csak azt tudom, hogy 6 db új gombócot találtam ebből az érdekesen fonott pamutból. Ez a sál, három gombócot evett meg, mert úgy döntöttem, nekem 20 sorból áll majd a sálam.



Próbáltam színhelyesebb képet is produkálni, nem a legnagyobb sikerrel.... az eredeti színe egy nagyon szép pasztelles avarzöld... na ezt rakjátok össze ;)))


6 megjegyzés:

  1. Klassz lett! Tetszik ez a möbiusz-fazon, lehet, hogy kötnöm kellene egyet?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy! Tetszik, amit alkottál! :) Kicsit irigyellek (no persze nem sárgán, csak barátilag :)), mert én soha nem fogok tudni ilyet készíteni...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, lehet én is bevállalom valamiből. :o)

    És nem lett nagyon merev pamutból?

    VálaszTörlés
  4. Egyáltalán nem merev, sőt. Bizonyos helyzetekben engem kicsit bosszant, hogy "összerogyik" és nem áll meg a "saját lábán" :)))) Remélem, érthető, ha nem, majd fotózok egy hordás közbenit is.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...