2011. november 10., csütörtök

boldogboldog..... happyhappy

Elég, ha csak három képet mutatok?! :)))) A viccet félretéve, rám tört a mutogathatnék....


Sajnos erről a gyönyörűségről csak ennyi fotóm van, mert természetesen... ( :S... ) elfelejtettem fotózni.


Nem volt időm, lelkierőm normálisan fotózni, de annyira örültem, hogy meg kellett mutatnom ezt a részletet... Igen részlet, mert Viki elhalmozott a PIF ajándékával. Szépségeket kaptam, olyasmiket, amikre rég fentem a fogam, de még nem jutott rá időm...  Viki megoldotta helyettem ;) Köszönöm! A többit is fotózom majd szépen, de most meg akartam mutatni, milyen jó is nekem!


 És jelentem kész a Poppy.... jóóóóó még be kell fejezni, virágot kap, meg egyáltalán, de készen van :) Mutatom hordás közben is majd.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...