2011. augusztus 5., péntek

Liliomok

Visszatértek a hímzőtűk is a kezembe, már ha akadt valaki, rajtam kívül, aki kicsit aggódott emiatt. Fondorlatos dolog az, ha az ember egyre több technikát ismer meg, mi több szeret bele mindegyikbe és akarja mindegyiket egyre többet használni. Arra jöttem rá, hogy a horgolás rettentő haladós és látványos, nagy sikerélményt nyújt dolog, ezzel szemben a hímzés... csigatempójú, a végén persze megvan a nagy katarzis, de össze nem hasonlítható a kettő.

Nem fotóztam most újra, de a kendőt, amit mutattam, végül mégis félretettem, mert nem voltam elégedett az eredménnyel, túl vastag volt a fonal. Így másik fonalból megcsináltam újra ;) mert az poén.

A nagy horgolás közepette, pedig a hímzőtűmre is megéheztem. Ennek eredményeképpen született meg a
Springhtly Dance miniben. Nos, igen a 28-as vászonra hímzett kép több, mint egyheti munkám, miközben a kendőt is meghorgoltam, kétszer... :))) Csupán azért fejtegettem ennyit - fölöslegesen -, mert sokaknak újdonság lehet.






design: Babi'a Treasure - Springthly Dance, linen: 28 count Zweigart

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!! Mennyivel másabb a fonal színei s így miniben, másképp érvényesülnek a színátmenetek, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Megértelek, most ugyanebben a cipőben járok: csak azt tudom, hogy horgolni - horgolni szeretnék:o)
    Nagyon szép a hímzésed! Ezt a mintát én is megcsináltam már, imádtam böködni!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...