2011. augusztus 11., csütörtök

Blogtalálkozó

Bizony az a szeptemberi, én meg készülök. Felismertem, ami már régi tény, hogy bizony nekem nemigen maradt a saját alkotásaimból... Így most vesztett tempóban kezdtem befejezni azt a néhány munkát, ami azért már egy ideje elkészült, így lassacskán azok is megkapják a végső simításokat.

Készül egyik egy helyes miniatűr doboz. Ezer éve raktam el, mert tetszett a formája, most pedig találtam egy nagyon szép Blackbird mintát és szokásommal ellentétben, számon tartottam, hogy mennyi idő alatt készül el. Hmmm, nem kevés idő. Egyébként azután jutott eszembe megnézni, meddig tart az elkészítés, hogy nemrég több blogon felmerült, hogy minek mennyi az értéke, mit mennyiért lehet és kell eladni - nem mintha el kéne adnom vagy akarnám, vagy bárkinek eszébe jutott volna tőlem vásárolni, de egyszerűen kíváncsi voltam, mennyit is ér a munkám ;)

Most itt tartok:


Az első, ami elkészült egy tűpárna, aminek a mintáját Manka tervezte. Ezer éve befejeztem a hímzést, most pedig az egész elkészült, nem mondom, hogy a legszebb lett :O de ez most így sikerült.


1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...