2010. március 17., szerda

Curly Q Ewe és holmi áfonya

Elkészült végre a titkos projekt. Most már nyugodtan elárulhatom, hogy az LHN Curly Q Ewe mintáját hímeztem ki.

Beleszerettem. Amikor megláttam, már sejtettem, hogy a mininőnek készül belőle valami. Végül párna lett belőle. Szerintem egész jól sikerült születésnapi ajándék született. Ma meg is kapta a kiscsaj. Édes volt, mert este, meseolvasás közben észre vettem, hogy fekszik mellettem, ölében a párna, és nézegeti. Természetesen behurcolta az ágyba, de nem feküdt rá :DDD Rendes gyerek, hiába a nagy öröm ellenére azért tudja, hogy kicsit vigyázni kell az ajándékra.

Idén kivételesen úgy döntöttem, nem kap játékokat. Van ezer plüss és egyéb játékunk. Ezek természetesen, viszonylag gyorsan a polcon kötnek ki és le sem kerülnek onnan jó ideig :O Azért tettem most egy kivételt... Megrendeltem SzarvasMicitől egy Ruminit, ugyanis nagy a szerelem az egérfiú és köztünk ;)

Nagyon rendes anyuka voltam, mert készült az iskolába is torta és itthonra is. A suliba - az ízlésterror jegyében ;P - répatorta készült, mert mi imádjuk Borival. Valójában pedig azt gondolom, a legtöbb gyerkőc rettentő édességeket eszik, komoly mennyiségben :S - sajnos ezt megtapasztaltam, amikor fogászatra kísértem őket. A répatorta pedig a normálisabbak közé tartozik. Készült egy itthonra is, ez is kísérleti darab, az agymenésem eredménye. Áfonyás csokitorta... nagyon durván finom lett, legfeljebb annyi a hibája, hogy lehetett volna több folyadékot tenni a tésztába. Majd legközelebb... Ám a krém, hm az mennyei :D




10 megjegyzés:

  1. Isten éltesse a 'mininőt'! Gyönyörű lett a párna, és a torta is nagyon guszta! :)

    VálaszTörlés
  2. Isten éltesse!!! Nagyon szép párnát készítettél neki, szuper ajándék!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta! A receptre vevő vagyok! Isten éltesse a Kiscsajt! :D Gyönyörű lett a párna! Annyira szeretnék én is egy Mininőt magamnak, akinek ilyen csipkés csodákat lehet összehozni! Persze szívesen készítek autós párnát és csúzlit is, de akkor is... :( :D

    VálaszTörlés
  4. Isten éltesse a Mininőt! :) Nagyon szép lett a párna, ha nagyobb lesz az enyém, én is tervezek ilyen csodaszépeket csinálni. :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira gyönyörű lett!! Komolyan :) Imádnivaló kis párnácska, lánykádat Istenke éltesse sokáig!! :)

    VálaszTörlés
  6. Boldog születésnapot a kis- nagylánynak! :)
    Véletlenül nem én jelentkeztem nálad PIF-re? :DDD
    Egy ilyen párna nekem is tetszene...és megígérem, hogy én sem feküdnék rá! :)))

    VálaszTörlés
  7. A párnáról csak elismerő szavakat tudok írni, nagyon szép lett. Ez a minta gyönyörű. A lila fonal különösen tetszik, milyen fajta?
    És sok boldog szülinapot a mininődnek!!!!
    Gondolom, olvadoztál, mikor láttad az örömét!!! Áfonytorta is jól néz(ett) ki, be tudnék most vágni belőle egy szeletkével!!!

    VálaszTörlés
  8. Lányok, köszönöm a gratulációkat! :) :D
    Barbi, drukkolok, hogy nektek is legyen mininőtök :P jó dolog ám öltöztetni egy kislányt és ilyen kis csecsebecséket készíteni nekik! Kryx időnként belegondolva az én nőcim is kicsi még az "csak nézzük" jellegű ajándékokhoz. :) Úgyhogy várj még, nyugodtan.
    Viki, a helyzet az, hogy én jelentkeztem nálad PIF-re :)))))) ám, ha gondolod kitalálhatunk valamit ;) :P
    Zsuzsa, a fonal a mintában megadott CC fonal. :) És igen, jó volt látni az örömét. Reggelre azonban már nem csak ölelgetés volt, bizony használatba is vette :P

    VálaszTörlés
  9. :-)
    Csak mosolyogtam, miközben néztem a képeket, s olvastalak. Megkésve, de boldog szülinapot!
    S a hímzés?
    Csodaszép! A végeredmény tökéletes!

    VálaszTörlés
  10. Bellas tus labores, te felicito

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...