2010. november 6., szombat

Újra és újra...

Ma megtalált ez az idézet: "Inkább csalódok, ha kell, naponta százszor is, minthogy állandóan bizalmatlan legyek mindenkivel, és az életet pokolnak tartsam, amelyben szörnyetegek élnek… Szeretek élni! És inkább legyen az életem örömteli, néha csalódással, mint elejétől végig boldogtalan, de csalódások nélkül!" (Müller Péter)

Annyira igaz, és annyira kemény feladat még. Nemrégiben ezt úgy fogalmaztam meg magamnak, hogy nem akarok lehajtott fejjel, rettegve élni. Inkább vállalom, aztán előbb-utóbb nekem lesz igazam, amikor megbízom mindenkiben. :) Nem is tudnék leszokni róla, azt hiszem.

Furcsa és szokatlan élmény, hogy ismerősök kezdik megismerni a blogomat. Ezáltal egyre többször hallom: jééé, ilyen oldalad is van, nem is gondoltam!
furcsa dolog ez, mert csöppet sem szokatlan, meglepő, hogy vadigenek olvassák a bejegyzéseimet, de mégiscsak felemás érzés, hogy ismerődök, barátok olvasnak. olyanok, akikkel legkevésbé sem szoktam az alkotómániámról beszélgetni, esetleg nem szoktam a különböző magánéleti szösszeneteimet megosztani - itt veletek, mégis megteszem. Majd megszokom a tudathasadásos állapotot is! :)



2 megjegyzés:

  1. Pont ugyanezen gondolkodtam tegnap én is, ha ismerősök olvassák, akkor teljesen más lesz az egész, kevésbé nyílt, vagy nem is tudom.

    VálaszTörlés
  2. Ezek szerint nem csak engem foglalkoztat a kérdés... A legmeredekebb szerintem, ha az ember rokonak, felmenői is olvasni szeretnék a blogját :))))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...