2010. november 12., péntek

Megjött!!!

Biztos sokan vagytok vele úgy, mint én, hogy a facebookon vagy bárhol máshol meghirdetett játékokra szívesen jelentkeztek! Össze sem tudom számolni, hány ajándék ragadta meg a figyelmemet és szálltam versenybe érte az esélytelenek nyugalmával.

Aztán októberben megtört a jég és a Gomb Design által hirdetett játékot megnyertem. Annyira hozzászoktam  már, hogy nem járok szerencsével, hogy a sorsolás után kb. 1 héttel kaptam észbe, hogy megnézzem ki is nyert. :)))

Tegnap pedig megérkezett a kis csomagocskám, tüneményesen becsomagolva. Élőben valami meseszép! A kiscsaj természetesen szentül meg volt róla győződve, hogy ez az övé. Naná, rószaszín, gyöngyös, meg virágos... De nem adtam! :D Megküzdöttem érte.




1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...