2013. február 26., kedd

Az mennyire

normális, hogy a kedvenc turkálómban nem tudok ellenállni a brutális leértékelésnek, és miniatűr cuccokat szerzek be?? Ok, csak olyanokat, amikre jövő télen mindenképpen sor kerül. Szerintem a barna plüss, macifüles overálnak senki nem tudott volna ellenállni....

Mert közben rájöttem, nem szeretek fölöslegesen sok ruhát tárolni.... nem mellesleg olvastam egy amerikai nőről, aki arra törekszik, hogy a háztartásukból lehetőleg minél kevesebb szemét kerüljön ki. Linkelni nem tudom, mert nem mentettem el :O :( Ha valaki tudja, megköszönöm a linket.

Ami igazán megdöbbentett, az a ruhatáruk. A gyerekeinek szezononként van négy nadrágja, nyolc pólója, és természetesen a többi kiegészítő, sapka, sál, alsónemű, kabát, stb.... de akkor is! Az a mennyiségű ruha is időnként kezelhetetlenül soknak tűnik, ami az én szekrényemben lapul, pedig többek ruhatárához képest ez sem túl sok.


 

3 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...