2011. december 6., kedd

Karácsonyi város - újra Christmas village

Bevallom, én a várakozásnak, készülődésnek ezt a részét nagyon szeretem.

Terveztem idénre, hogy továbbfejlesztem a szokásos karácsonyi városunkat, de nem jutott rá időm. Azért, kicsit szégyenkezve, de megmutatom Nektek is. Hátha más is van, akinek megtetszik az ötlet.

Hagyományosan a gyerekszoba ablakpárkányán kapnak helyet a kis elvarázsolt városka épületei és lakói. Igen, a régi bérházak előnye a 80 cm-es falvastagság, és az ehhez tartozó kb. 60 cm széles ablakpárkány.





Azért megmutatom egészben és világosban is, hogy látható legyen, kik is laknak év végéig nálunk az ablakban.






2 megjegyzés:

  1. Nahát! Ez nagyon jól néz ki! Nagyon hangulatos lehet esténként...

    VálaszTörlés
  2. FB- n már írtam. ;-) De nem tudom kihagyni: annyira irigy vagyok! A karácsonyi falura és a 60 cm-es ablakpárkányra is! :-)))
    Nekünk panel, tehát ablakpárkány nulla és ezt annyira bánom. :-(

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...