2011. december 1., csütörtök

Christmas - needleroll

Szerintem valami egészen varázslatos dologgal készülünk meglepni Titeket karácsonyra, kedves keresztszemezők. Nina, Barbi és én.

Egy éve tervezgetjük, hogy legyen egy karácsonyi limitált kiadású needleroll készletünk. Megszületett... bevallom, én beleszerettem mindbe! Barbi most is csodálatosat alkotott!


A lényeg: ma tesszük közzé a 12 darabból álló készlet első darabját. Majd minden hónap első napján jön a következő minta, azaz jövő november 1-én lesz teljes a készlet, így a karácsonyfát, már a gyönyörűséges szaloncukrok díszíthetik majd.

Minden készletben benne lesz az Old gold és a Damson dream fonal, így, ha valaki szemfüles, akár 24 szaloncukrot készíthet, a jövőben majd váltogathatja, milyen színűek legyenek a hímzett díszek a fán. Vannak olyan minták, melyekhez van charm is, ez benne van a készletben. Azoknak, akik mind a 12 darabot megvásárolják, tartogatunk egy kis meglepetést is! :) Erről részletek itt.



Még valami, mivel limitált széria, és korlátozott a készlethez festett fonal mennyisége.... ugye értitek? Azt hiszem, csak a korán kelőknek jut mind a 12 mintából. Fussatok gyorsan Nina, illetve Barbi blogjára, hogy nektek még jusson!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...