2011. június 16., csütörtök

A szívemet adtam

A kék madár befejezéséhez...

Ez is egy jó nap volt! Eget rengető napsütés; jó beszélgetések; fontos dolgok derültek ki, találtak meg ma. Kicsit bepillantást kaptam abba, mi vár rám a jövőben ;)

Vettem egy szekérderéknyi levendulát - a táskámban landolt, mert nem volt nálam szatyor, majd amikor néhány óra múlva kinyitottam, valami eszméletlenül jó és tömény levendula illat szabadult ki belőle.




A nap pillanata volt, amikor a barátnőm álla leesett, amikor meglátta rajtam az egyik felpróbált ruhát. Ugyanis ma shopping dayt rendeztünk. Nemsokára egy közös barátnőnk esküvője lesz... megállapítottam, hogy nincs egy göncöm se,és tényleg, olyan, amiben esküvőre mehetnék nincs. Nem tudom leírni a színét, mert egy ragyogó korall-rózsaszín kombináció.

Aztán délután "szívembe zártam" a kék madarat. Megtömtem kicsit levendulával, és a szívem kulcsát is rávarrtam. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...