2010. december 27., hétfő

Na végre!

Az utóbbi időben többünket megtréfált a Posta... :S Engem most megörvendeztetett, Karácsonyra sikeresen odaért a SWAP ajándékom Ledanahoz. Huhhhh... nem kis kövek gördültek le a szívemről. Volt egy-két pillanat, amikor látni véltem, hogy kezdhetem. :S

De nem fecsegek tovább fölöslegesen, mutatom, mi készült:
Atalie Louise, linen: 32 count Permin, threads: by Nina





A képekért elnézést kérek, nem a legjobbak :S

Amint látjátok, egy doboz. Kívül-belül bélelve, csipkézve, zsebezve. A tetejét díszítő Atalie Louise mintát Nina fonalaival hímeztem, a csipke is az ő festése, naná, ez illett tökéletesen a fonalhoz... :))
Került még a dobozba egy bobbina is, ilyet még nem készítettem eddig. Meg persze, csetreszek, úgy mint charmok, hímzővászon, anyagok, fonal, csipke. Édességet nem mertem csomagolni, mert messzire utazott a doboz, és nem akartam kockáztatni.

Közben már Ledana írt is, hogy sikerült bearanyoznom a Karácsonyát, és ez volt a legnagyobb öröm.

I was Tatiana´s angel in this SWAP round. I tried to surprise her with something that suited her, and with work that matched her standards.

I made a box and decorated it with Atalie Luise pattern made with Nina's thread. Into the box I placed several charms, linen, material, and one of those bobbin that I made just recently.

2 megjegyzés:

  1. Ó, de szépséges minden! A dobozka tökéletes, a charmocskák csodásak! Nagy lehetett Ledana öröme.

    VálaszTörlés
  2. Már a facebookon is megcsodáltam, csodaszép lett!!! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...