2010. november 20., szombat

Élt egy napot ......grrrrrrrrr :)

Nem tudom szó nélkül hagyni a legutóbbi munkahelyi anomáliát!

Életmódomból, mifenéből adódóan a gép mellett töltöm időm legnagyobb részét, amikor épp semmi használható hír nincs, amit megírhatnék, olykor blogokat olvasok. Elég rég nyomon követem mi is történik pl. a Segítsüti és a Sok kicsi körül. Azt gondolom, hogy minden ilyen kezdeményezés támogatásra érdemes, hiszen közösségépítő, pozitív hozzáállást nyújtó, valami olyasmi, amiből csak jó származik.

Hatalmas ereje van annak, aikor kilépünk a blogjaink mögül, és egymás szemébe tudunk nézni, és kiderül, hogy valóban EMBEREK - a szó legnemesebb értelmében - vannak jelen az életünkben, leginkább csak virtuálisan.

Tegnap írtam egy cikket a Sok kicsiről.



Elküldtem nekik a linket, és nyomban visszaírtak, hogy kérik a logónkat, mert kitennének a médiapartnerek közé. Megfutottam a kötelező köröket, majd a főnököm, miután elolvasta a cikket, közölte, hogy ez reklám, nem támogatjuk. Különben is, nem egyeztethető össze a küldetésünkkel :O Mi van?! A PR-ért felelős lány közölte, hogy jó ügy, mehet a logó... Majd miután a "Kedves" főnököm rádörrent, írt még egy levelet, hogy sztornó. No, ennyit a jó ügyek támogatásáról!

Értem én, hogy médiatörvény, meg közszolgálat, meg az összes franc.... De: nem értem, hogy a
vörösiszap-károsultaknál miért nem volt reklám, amikor egy-egy céget, - aki felépít nekik néhány lakást - nevesítettek, miért nem gond ugyanez. Miért nem gond ez pl. a Kossuth rádióban, a másik közszolgálati csatornán?! Miért nem lehet a dolgok segítő szándékát nézni???

A dolog vége az lett, hogy le kellett vennem az oldalról a cikket :((( De, legalább 1 napig ott volt. :)

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...