2010. február 10., szerda

Újabb Renato

Be kell vallanom valamit. Renato Parolin függő vagyok. Egyre jobban beleszerelmesedtem a mintáiba, amikor a kezember került a pou Myrtille minta, ez a pici, gyönyörűség... Elkezdtem kutakodni a vásznaim között és a Zweigart Edinburgh Rue Gree-t elnézegetve, rájöttem ez tökéletes páros lesz. Én nekiláttam. Már az első pillanatban tudtam, hogy ez Barbié lesz. Azért, mert megérdemli, és egy kis mosolyt akartam varázsolni az arcára, illetve kis napfényt a szívébe. 

 
  

 
  
Renato Parolin Pour Myrtille, 
linen: Zweigart Edinburgh Rue Gree, thread: DMC


6 megjegyzés:

  1. Tényleg szuper és fantasztikus ajándék, én láttam élőben is, gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  2. Hogy mennyire sikerült minden terved! :) Megvan az öröm, a mosoly és a napfény is! Még így éjjel is! :D

    VálaszTörlés
  3. nagyon szépeket készítettél!:o)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a kedves szavakat! Nagyon jól esnek, melengetőek :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...