2009. november 1., vasárnap

Nagyi keze munkája

Kicsit csinosítgattunk a konyhán. No ez nálunk nem azt jelenti, mint a nagy többségnél ;) Ugyanis kipattant az isteni szikra a fejünkből, hogy nagymamám konyhájában volt egy hímzett falvédő. Nem, nem az a típus, amin a bölcs mondások vannak... Majd megmutatom, ha kimostam :)

Szóval amíg kerestük a falvédőt a kezembe akartak újabb kincsek ;) Ezúttal apai nagymamám keze munkáját dicsérik.

Az első egy igazi sampler 1927-ből!!! El sem tudom mondani, mennyire örültem, amikor megtaláltam.




 Ez pedig szerintem ki sem találnátok, hogy mi is :D Nem más, mint a laskanyújtó "huzata". Igen laskanyújtónak hívják mifelénk a sodrófát.







Az utolsó pedig egy vagdalásos mintaszalag. Nekem sokáig nagy szerelmem volt a vagdalásos. Ez azért is különleges, mert az 1920-as években nem nagyon szoktak színes mintákat hímezni. A legtöbb terítő és minden egyéb fehér volt.


4 megjegyzés:

  1. Hmm.... micsoda kincsek!!! Gyönyörűek!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikusak!
    És micsoda érték, hogy a nagymamád csinálta:)
    Szerencsére nekünk is van hasonlónk:)

    VálaszTörlés
  3. Igen, nekem valódi kincsek! :) Nem mutattam ám meg az összeset, mert sok és sokféle kincs lapul még itthon. Majd egyszer, lehet hogy rájuk is sor kerül.

    VálaszTörlés
  4. Mutizd meg azokat is! ;D
    Nagyon szépségesek! Én most kaptam unokahúgom mamájától vászon törölközőket! :D El akarta égetni, de húgom megmentette! :D Persze ezek korántsem ilyen régiek.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...