2009. november 10., kedd

A gyanútlan szülő...

Kicsit későn kaptam ma észbe, hogy el kéne hoznom a mininőmet a suliból :) Ne éjszakázzon már ott... Rég volt ekkora meglepetésben részem, a szavam is elállt hirtelen, amikor a kezembe nyomott egy papírt a kiscsaj.

Eltelt néhány másodperc, mire rájöttem, hogy a papíron az áll: Első felmérőm matematikából :O Mint reális és olykor kicsit elégedetlen szülő, azonnal megijedtem :O Ebben persze szerepe van annak is, hogy sosem voltam jóban a reál tantárgyakkal :S Szóval az első ardenalin sokk után, amint újra látni kezdtem a papíron lévő feladatokat, számokat gondosan végigolvastam. Nem hittem a szememnek! A 39 pontos feladatlapból az én lányom bizony 38,5-et szerzett! :O :D

Azt eddig is sejtettem, hogy az eszével nincs baj, max. nagy a szája, pimasz, és türelmetlen, és nagyon csúnyán ír ;)))) (Aki elfogultságot vár, az most lapozzon tovább!) Nagyon szeretetreméltó persze, de a végletekig kihasználja azt a képességét, hogy bármikor, bárkit az ujja köré csavar - azért ez nem baj. Szóval eddig azt hittem, hogy az a felismerés, amit a suli kb. harmadik hetében tett, miszerint: ez "dolog" - mármint a suli - nem két hétig fog tartani és bizony vége annak, az aranyéletnek, amit az ovi jelentett elvette a kedvét az egésztől. Az oviba ugyanis, ha nem volt kedvünk nem mentünk, ha délután dolgoztam, 10 előtt nem értünk be, inkább kialudtuk magunkat ;)))) Próbáltam nem gyötörni azzal, hogy mégis mennyire fantasztikus a suli, inkább, ha kérdezett valamit a válaszoltam, de hozzátettem, hogy ezt majd a suliban fogják részletesen megtanulni.


Szóval ezt a felmérőt olyan sikerélményként könyveltem el, hogy rögtön meg is jutalmaztam! :) :D A múlthéten, amikor Ninával bekeveredtünk az Ikeába találtam egy plüss görényt. Megszeretgettem, olyannyira, hogy egy helyes pasi jót mulatott rajtam ;) :P Szóval szeretgettem, szeretgettem a kis lényt, és nehezen tudtam eldönteni, hogy magammal hozzam-e. Végül úgy döntöttem: jön, jó lesz névnapi vagy mikulás ajándékként. (Igen, a december nálunk húzós... akkor van a névnapja is :) ) Szóval lényeg a lényeg: ma a remek eredményt megjutalmazandó megkapta a göribabát. Igazán büszke vagyok rá!

3 megjegyzés:

  1. Mint tanítónéni, csak gratulálni tudok! :D
    Cuki a csaj! :D
    (megjegyzem, nagyon örülök, hogy nemcsak a hímzésről írsz, hanem a Mininődről is!)

    VálaszTörlés
  2. Tudtam, hogy kelleni fog a göribaba hamarosan :) Szuper kiscsajszid van, gratulálok neki is, meg a büszke Anyukának is :)))

    VálaszTörlés
  3. Barbi, köszönöm! A szakértők véleménye mindig fontos ;)

    Nina, a göribaba is miattad van... :DDDDDDDDDDDD Akit immár Zokinak hívnak ;) Egyébként köszönöm a garatukációt!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...