2013. január 21., hétfő

Ezt

a csodás finomságot nagyon szerettem kötni. Amikor az ember kézbe vesz egy színátmenetes fonalat, csak sejtései lehetnek, hogy milyen is lesz készen. Igazi varázslat ez.... varázslat a festőtől és tőlem is, hogy olyan mintát próbáljak találni, ami jó lesz a fonalhoz. Nos, nagyon remélem, hogy ez a jócskán megkésett ajándék tetszést arat majd a viselőjénél is. A kész darabról tulajdonképpen értelmes fotó még nem készült, de megpróbálom pótolni azt is....

Felirat hozzáadása


yarn: ByBuci merino 450m/150g, pattern: Japanese Butterfly Neckwarmer, needle: 3,5 mm

Merthogy ajándék lett. Fura ez a fonal, valamiért nem akar nálam maradni. Elkezdtem egy kesztyűt belőle, amiről elkészülte után kiderült, hogy bizony a kisasszony kezére jobban passzol :O :( a maradékból pedig azt terveztem, hogy lesz egy sapkám, de pech nem elég a kinézett mintához a fonal :O Szóval így január végén még nincs kesztyűm és sapkám. Ez olyan suszteres, azt hiszem.....

Közben pedig azon kezdtem morfondírozni, hogy a kiskengurunak miből is kössek majd takarót, hiszen nyári gyerek lesz, de olyan nincs, hogy nem lesz kötött takarója.... Addigra remélem, a nagy takaró projektet is befejezem a Mininőnek.... :D

 

5 megjegyzés:

  1. Ez csodaszép! A fonal színe és a darab mintája is! :)
    Kiskengurunak tiszta pamutból... az nyáron is kellemes... :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! A minta is, a fonal is!

    VálaszTörlés
  3. Nem ide tartozik, csak az elejére akartam írni... Naháááát!:))) Szívből gratulálok!!!!

    VálaszTörlés
  4. Abszolút sikert aratott! Nagyon szeretem! :)))))))) Puszi itt is érte és a többi szépségért!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...