2012. október 24., szerda

Mutatnám

én azt, amin épp dolgozom.... de nem lehet. Így mutatok mást.


Kis félkész szösszenet. Várja, hogy kitaláljam, mi is legyen belőle. :) Egyik életmentő bökögetésen eredményeképpen született. Nina egyik hamvába holt fonalával.

(Most jól elárulok titkokat.... ) Merthogy vannak színek, amikről úgy dönt, ez nem jó, nagyon nem. Egy ilyen jókora zöldes kupac is így járt. Mivel épp nála jártam, megkérdezte, hogy kidobja-e vagy elviszem. Lehet ilyet kérdezni egy mániákus hímzőtől???

Múltkor már látta élőben, és így, használat közben már nem is értette, miért gondolta erről azt, hogy nem jó. Én már akkor is mondtam, hogy szerintem ez nagyon jó kis szín...

A Minerva pedig azért került mellé, mert épp ezen a vásznon bökögetem vele a nemmutathatom munkát.... :) Szép lesz ám!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...