2012. március 11., vasárnap

Együnk tovább

Persze, persze tudom... ez nem egy gasztroblog ;) ettől még szeretek enni, a témában tájékozódni, olvasni, olykor sznoboskodni.

Jó nagy felhajtás kerekedett a Good Food körül, gondoltam alig 400 forintos beruházást megér a magazin,hogy megnézhessem mit is tud egy valódi "világszínvonalú gasztromagazin".

Felemás.... nekem nagyon. Sok recept van benne ez kétségtelen, de csupa olyasmi, amit azonnal átlapozok, mert érdektelen. Hétköznapit fejből is tudunk főzni, ehhez nem kell egy gyönyörűen illusztrált magazin! Sőt, erre vannak a jól bevált régi szakácskönyveink ;)

A másik, ami feltűnt kifejtetten angol ízlésvilágra hangolt az egész - mondjuk ez nem meglepő.Tele ázsiai és babos kajával - sírhatnékom támadt.

Fene tudja, még a Gordon Ramsaymesterkurzus sem villanyozott fel annyira a lapban, mint amire számítottam.

Azon gondolkoztam, ha szeretnének nagyot, átütőt robbantani a piacon, nem jól nyitottak. Nálam, tuti, hogy nem.


Ha már gasztro vonal.... nem hagyhatom ki a Magyar konyhát. Na az meg szerelem, első, második és sokadik látásra is... Mit ragozzam. Jó lett a koncepció, jók az egy alapanyagot körüljáró cikkek, a receptek. Persze, van benne rengeteg elszállt dolog, nem biztos, hogy mindnek nekiállnék, de látom, van hová fejlődnöm.

Együnk csak tovább! Most épp vacsorát, ha elfogadtok egy tanácsot ne akarjátok követni a tegnap esti produkciómat az öt fogásos vacsival. Történt ugyanis, hogy egy hihetetlenül jó lakácséttermi vacsorán voltam tegnap este. Pazar, otthonos, lenyűgöző, jó kis New York-i hangulatot teremtő, bőkezű, őszinte este volt! Tényleg! Sokat olvastam az utóbbi időben lakáséttermekről. Van benne kockázat, de ha kíváncsiak vagyunk, nagyon jó este kerekedhet belőle. Este hétkor kezdtünk, nekem tízkor kellett eljönnöm és csak a vacsora felénél tartottunk. (Nem kell aggódnotok, bedobozolták mindazt, amit nem tudtak ott megetetni velem!) Ha mennétek, kérdezzetek, elárulom a titkot, sőt...


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...