2010. augusztus 29., vasárnap

Meglepetés

Végre egy kis mutogatnivalóval is tudok jelentkezni.
Mire jó, ha az ember telefonja is alkalmas a fotózásra, na jó nem nagyképűsködöm, inkább megörökítésre. Ugyanis szegény fotómasinámat még mindig nem cipeltem ám el az orvoshoz :S így marad az öszvér megoldás.

Szóval az úgy kezdődött, hogy nézegettem a blogokat, és ráakadtam Carol bejegyzésére és persze, nem tudtam ellenállni a késztetésnek, hogy lenyúljam az ötletet... :) :S

Egyelőre alakul, a végeredményt már sejteni vélem. Ha minden jól megy, jövő héten mutatom készen. Végtére is szerdán évnyitó. Ám ennyivel nem értem be... agymenést kaptam, és kitaláltam, mivel lepem meg a hősies, imádni való tanítónéniket. Remélem, nem érzik majd túlzásnak. :)

minta: Laucica

anyag: 40 count Rico, fonal: DMC


Végül egy kis bizonyíték, hogy jártunk a Fűvészkertben is ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...